piątek, 1 grudnia 2017

Małe oświadczenie




Nie będę przepraszać. Nie będę obiecywać, że wrócę. Nie wiem czy dam rade i czy mam wystarczająco czasu, aby poświecić się temu wszystkiemu. Blog będzie nadal istnieć. To część mojej historii, część życia, kiedy byłam jeszcze zwariowaną dziewczyna o rudych włosach. Nie wiem czy dawna ja kiedyś powróci. Może tak się stanie, a może to nigdy już nie będę dawna ja. W moim życiu wiele się zmieniło. Były i zmiany na lepsze i dni, a nawet miesiące gdy nie umiałam się podnieść. Czy będzie lepiej, czas pokaże. Nie wiem jak potoczy się moje dalsze życie, gdzie mnie poniesie i gdzie finalnie będę. Chciałam po prostu abyście wiedzieli, że nie dlatego odeszłam, ze mi się odechciało. Odeszłam ponieważ pogubiłam się. Nie wiem czy już się odnalazłam na 100%. Wiem, ze będę chciała aby to miejsce istniało nadal. Mam nadzieje, że i cześć z Was poczeka na mnie.  Postaram się wrócić. 




6 komentarzy:

  1. Kochana powiedz mi tylko, że to nie to o czym myślę, że nie jest aż tak źle?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana napisz do mnie na maila: sajjidaa@gmail.com. Nie chcę pisać na forum o tym wszystkim.

      Usuń
  2. Madziu kochana wracaj do nas! A czy coś poważnego się stało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość poważne, ale myślę, że będzie coraz lepiej.

      Usuń
    2. Ojej :( oby było tylko wszystko dobrze.Ale coś ze zdrowiem czy bardziej prywata?

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.