wtorek, 10 maja 2016

Zakupy z Targów Look i BeautyVISION i odrobinę Rossmanna.



Zgodnie z obietnicą pojawia się dziś post z zakupami. Ostatnio było multum promocji, praktycznie wszystkie drogerie zorganizowały niedawno jakąś. Superpharm, Hebe, Sephora, Rossmann. Ja skusiłam się jedynie na promocje w Rossmannie. Ale tylko w I tygodniu czyli w trakcie promocji na podkłady bazy, rozświetlacze róże itp. 

Rossmann

Poszłam do Rossmanna mając w głowie tylko się rozejrzeć. Powiedziałam sobie, że tylko jak zobaczę jakiś podkład, który chciałam wypróbować to go kupię. No cóż. Trafiłam na praktycznie 3 z tych co chciałam i jeden, który wpadł mi do koszyka w ostatniej chwili za namową jednej znajomej :) 

Ta niższa cenowo półka to


AA Make Up Filler i Wibo Royal Skin. AA chciałam już jakiś czas temu, ale ciągle był wykupiony mój odcień. A ten Wibo to ta "namowa". Pierwszy z podkładów to ocień 103 Light Beige. Świetnie sprawdza się przy cerach dojrzałych i suchych. Kupiłam go z myślą o mojej mamie. Po pierwszym użyciu jestem bardzo na tak. Recenzja pewnie za jakiś czas się pojawi. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. 
Drugi podkład to Wibo Royal Skin nr 2 Ivory. Nie spodziewałam się, że ten tani podkład będzie taki dobry. Kolorek fajny, taki biszkoptowy, ładnie kryje i ma filtr dość wysoki,  bo aż SPF 27. 

Z tej wyższej półki cenowej wybrałam również dwa podkłady.



Revlon Nearly Naked w odcieniu 120 Vanilla i Bourjois Healthy Mix w odcieniu N 52 Vanilla. Pierwszy z nich ma delikatne krycie i super sprawdzi się na lato, kiedy to wybieram dużo lżejsze podkłady lub tez kremy BB, bądź CC. Na ten drugi polowałam od dłuższego czasu na promocjach. Miałam już go kiedyś i dość dobrze go wspominam :)

Na nic więcej się w Rossmannie nie skusiłam. Praktycznie ani II, ani III tura promocji niczym mnie nie zaskoczyła, więc nie złapałam się na haczyk promocji. 


Targi LOOK i BeautyVISION - Poznań 2016

Na Targach pojawiłam się tylko w sobotę. Początkowo był zamysł pojawienia się również w niedzielę, ale jakoś na planach się skończyło. Wolałam pojechać poekspolorać ruiny i pobyć z moimi dwoma mężczyznami. Zwłaszcza, że wszystko co chciałam zakupiłam już w sobotę. A skusiłam się tylko na dwóch stoiskach. Pierwszym z nic był NYX, gdzie otrzymałam nr 13 ( mój szczęśliwy ) i do koszyka powędrowały 3 pomadki NYX  Soft Matte Lip Cream. Były to nr 08 San Paulo, 33 Manila i 22 Morocco.



Odcienie prezentują się tak

San Paulo, Manila, Morocco

Kolory bardzo mi się podobają. Fajne, komfortowe w noszeniu. Na pełną recenzję niestety musicie jeszcze poczekać. 

Drugim przystankiem zakupowym był Kryolan gdzie zaopatrzyłam sie w dwie rzeczy, a mianowicie TV Paint Stick w odcieniu OB1 i puder Anty Shine. 



TV Paint Stick prezentuje się tak





Ciężko mi było uchwycić kolor, więc wrzucam wam zdjęcie z internetu. Kolor zaznaczony czerwonym kółeczkiem




Drugiego z produktów myślę, że nie trzeba przedstawiać, bo chyba każda z nas go zna :)

Tyle moich zakupowych nowości Rossmannowo - Targowych. W zanadrzu mam dla Was jeszcze jedną markę kosmetyczną, którą niebawem Wam obszerniej przedstawię :)

A Wy na co się skusiliście na promocjach w Rossmannie? A może jakieś zakupy poczyniłyście na Targach. Pochwalcie się. Chętnie poczytam i zobaczę na co Wy się skusiliście. 

Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.