środa, 21 października 2015

Krabąszcz testuje - Hipoalergiczny żel do mycia butelek niemowlęcych oraz artykułów dla dzieci Dzidziuś



Dzisiejszego produktu nie testował może mój Krabąszczyk, ale jest to artykuł przeznaczony właśnie do jego rzeczy. Ja, jak każda z mam wiem, że butelki, smoczki itp rzeczy trzeba myć kilka razy dziennie. Może zabawek nie, ale butelki to już na pewno. I tak pewnego dnia podczas zakupów trafił w moje ręce ten produkt

Hipoalergiczny żel do mycia butelek niemowlęcych oraz artykułów dla dzieci Dzidziuś


Opis ze strony producenta

 
Właściwości produktu:
  • neutralne pH;
  • skutecznie usuwa osady z mleka oraz soków;
  • łatwo się wypłukuje;
  • nie pozostawia smug i zapachu;
  • dzięki zawartości ekologicznych substancji, łatwo ulega biodegradacji;
  • żelowa konsystencja ułatwia dozowanie;
  • wydajny w użyciu;
  • nie zawiera alergenów, parabenów, barwników, SLS, SLES, Cocamide DEA
Opakowanie:

Plastikowa miękka butelka z korkiem niekapkiem.

Konsystencja / zapach:


 
Konsystencja jest żelowa, zwarta. Nie musimy się martwić, że zbyt wiele produktu wyleci podczas mycia.  Zapach bardzo przyjemy, delikatny, typowo dziecięcy. Różni się jednak od proszku czy płynu do prania z tej serii.

Skład:


Cena:

Około10 zł

Pojemność:

500 ml

Do kupienia:

Na stronie producenta KLIK 

Stacjonarnie sklepy drogeryjne lub supermarkety. Ja kupiłam w Inter Marche, widziałam również w Tesco. 

Moja opinia:

Produkt bardzo wydajny. Zapach jak i konsystencja bardzo mi odpowiadają. Wystarczy mała ilość, aby dokładnie wymyć butelki. Tworzy dużo piany.  Idealnie się wypłukuje, nie pozostawiając żadnego osadu, czy filmu. Nie pozostawia również po wypłukaniu zapachu. Zabawki też bardzo dobrze domywa. Jest delikatny. Ja kupiłam go pod koniec sierpnia. Do tej pory nie wykorzystałam go jeszcze całego. Jedno jest pewne, kupię go ponownie na 100%.

Polecam





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.