wtorek, 3 lutego 2015

Gwiezdna podróż



Kobieta zmienną jest. Każda z nas to wie. Potrzebowałam pazurkowej odmiany. Myślałam i myślałam. I wymyśliłam. Dziś kurier przyniósł mi przesyłkę z Mistero Milano. Zamówiłam ostatnio między innymi kolor, który nazywa się "Siła grawitacji". Jak go dziś zobaczyłam to od razu pomyślałam aby go połączyć z czernią z właśnie tej firmy. I tak właśnie powstała "Gwiezdna podróż". Dodałam tylko odrobinkę pyłku multikolor dla podkreślenia błysku. 




Zdjęcia w pełni nie oddają uroku tej stylizacji. Aparat szwankuje i na samowyzwalaczu coś kiepskie zdjęcia wychodzą. 

Pewnie powiecie, że zwariowałam. Macie rację. W pełni się z Wami zgadzam. Przy okazji wczoraj przyszła do nie nowa lampa. Tym razem małż zrobił mi prezent i sprawił mi coś o czym marzyłam. Moja stara lampa już powoli nie nadaje się do użytku. Nic dziwnego. Od 8 lat działa na pełnych obrotach. A to moje nowe cudo 




Lampa UV + Led Diamond


A co u Was? Ja jak obiecywałam wracam do żywych. Po wczorajszej podróży do Warszawy mam dość podroży na jakiś czas. A czeka mnie jeszcze jedna taka podróż. 







 

 









4 komentarze:

  1. Widzialam ta lampe na allegro i tez mi die marzy taka lampa hybryda!

    Piekny ten niebieski. Niestety z MM nie mialam do czynienia, ale w drodze sa do mnie akryle tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do czynienia z ich żelami i jestem zadowolona. A lampa...

      Usuń
  2. Jakie piekne! :) a jakie dlugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie, długie, przedłużone :) Tak szybko mi nie rosną.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.