sobota, 9 listopada 2013

China Glaze Kaleidoscope It's My Turn



Ten lakier zagościł w moich zbiorach jakiś czas temu. Od razu mi się spodobał, lecz jakoś nie doznał zaszczytu pokazania się na blogu. Już nadrabiam. 


Mimo, iż lakier pochodzi z letniej kolekcji chyba 2008 roku to nadal oczarowuje mnie swoim pięknem. Kolor wspaniały złoty, z miliardem holograficznych drobin. Wykończenie na paznokciu jest gładkie i błyszczące. Pogoda za oknem nie nastraja optymistycznie więc to on dziś poprawia mi nastrój. Kolor idealny na lato, choć aktualnie strasznie przypomina mi Święta Bożego Narodzenia. Kojarzy mi się właśnie ze świętami. 

Pojemność to 14 ml. Pędzelek długi, zgrabny. Idealnie się nim manewruje nawet po wąskiej płytce paznokcia. Konsystencja klasyczna, lekko wodna, ale bez obaw o zalane skórki.

Nie mam niestety zdjęcia w słońcu, ponieważ pogoda skutecznie uniemożliwia mi zrobienie takiegoż zdjęcia. Zostawiam Was w takim razie ze zdjęciami w sztucznym oświetleniu i przy lampie błyskowej.




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.