czwartek, 3 października 2013

Farouk BioSilk Finishing Spray Firm Hold lakier do włosów mocno usztywniający - recenzja




Ponad miesiąc temu na moją skrzynkę mailową otrzymałam zapytanie dotyczące współpracy.  Przemiły pan Tomasz ze sklepu http://www.fryzomania.pl/ zaproponował mi współpracę. Po zapoznaniu się z warunkami współpracy wyraziłam chęć podjęcia kooperacji. Dostałam listę produktów, z której miałam wybrać sobie jeden produkt. Mój wybór padł na 

Farouk BioSilk Finishing Spray Firm Hold lakier do włosów mocno usztywniający 74 g


 W chwili obecnej jestem gotowa już do wystawienia recenzji tego produktu. 


Opis ze strony sklepu:


Chcesz na długi czas utrwalić każdą swoją fryzurę? Jeśli tak, to lakier do włosów silnie utrwalający Farouk BioSilk Finishing Spray Firm Hold powstał specjalnie z myślą o Tobie.

Silne utrwalenie włosów z lakierem BioSilk Finishing Spray Firm Hold

Niepowtarzalna formuła lakieru zawiera naturalny jedwab i wyciąg z ziół, które pozwolą Tobie na niesłychanie mocne utrwalenie włosów. Ponadto lakier skutecznie odżywi Twoje włosy, nada im połysk oraz ochroni przed wysuszeniem i wilgocią. Lakier szybko schnie i nie skleja włosów. Łatwo się wyczesuje i zapewni Tobie zdrowo wyglądające i sprężyste włosy.


Opakowanie:

Pojemnik aerozolowy z zamknięciem poprzez przekręcenie nakładki.

Konsystencja/ zapach:

Klasyczny spray rozpylający delikatną mgiełkę.  Zapach bardzo przyjemny, typowy dla produktów Biosilk. 


Cena: 

17 zł, choć w chwili obecnej na stronie http://www.fryzomania.pl/ można go kupić za 15,92 zł

Pojemność:

74 g

Do kupienia:


Moja opinia:

Lakier bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo silnie utrwala fryzurę, ale nie daje efektu skorupy. Nie skleja włosów. Bardzo łatwo można go wyczesać z włosów. Nabłyszcza włosy i mam wrażenie, że lekko podbija intensywność koloru włosów. Przetestowałam go w różnych warunkach. Za każdym razem włosy są takie jak je wcześniej ułożyłam. Wytrwał imprezę całonocną i moja fryzurka nie ucierpiała. Bardzo fajnie pachnie, a małe opakowanie jest idealne na wyjazdy. Ja penie niedługo kupię go ponownie. Polecam


Bardzo dziękuję Hurtowni Fryzjerskiej Fryzomania za możliwość przetestowania produktu. 

Fakt, iż otrzymałam produkt nieodpłatnie nie ma wpływu na recenzję.


W gratisie zostawiam Wam jeszcze zdjęcie mojej dzisiejszej fryzurki, która została usztywniona w/w lakierem. Trzyma się bez zarzutu już ponad 8 godzin :)









2 komentarze:

  1. nie znam go, ale wydaje się być fajny :) od lat używam lakierów Loreal Infinium, można niedrogo kupić je na allegro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.