czwartek, 5 września 2013

Współpraca, wymianka i efekt nudy




Kolejny pełen wrażeń dzień. Rano pozałatwiać sprawy, wszystko na wczoraj jak zwykle przecież. Popołudniu mogłam usiąść na spokojnie z herbatą w kubku przed laptopem. Odebrałam od miłego pana listonosza paczki i musiałam lecieć na sesję. Wróciłam godzinę temu i na spokojnie mogłam zobaczyć co to za paczuszki do mnie przyszły. 

Pierwsza przesyłka to paczka współpracowa ze sklepu www.fryzomania.pl

Przemiły pan Tomasz skontaktował się ze mną jakiś czas temu z pytaniem czy chciałabym podjąć współpracę z ich sklepem. Po wyrażeniu przeze mnie chęci współpracy dostałam listę produktów do wyboru. Wybrałam sobie

Silnie utrwalający lakier do włosów z firmy BIOSILK


Druga przesyłka to przesyłka wymiankowa od Elizabeth-Harmony. W środku znalazłam

Sleek Oh So Special i Eyelinery Lenka Kosmetik nr 21 i 01

próbki kremów i maseczki

oraz coś co miało być jednym pędzelkiem a okazało się być

 dziesięcioma pędzelkami.

Kochana bardzo Ci dziękuję za miłą wymianę ( kolejną ) oraz za bardzo miłe prezenty. 

A co do efektów nudy to własnie z powodu tej nudy powstało coś takiego






trochę lepsze zdjęcie tyłu




To na tyle na dziś. A co u Was?






5 komentarzy:

  1. :) niezła wymiana,ale co chcesz,pędzelek też jest,tyci,tyci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow, jaka piękna plecionka (nawet nie wiem jak się takie coś ^^^ fachowo nazywa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że się podoba. Zwłaszcza, że pierwsze zajęcia mam dopiero 21 września, więc to tak na surowo :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.