niedziela, 4 sierpnia 2013

Fiolety na paznokciach






Wróciłam z wyjazdu. Internet na wyjeździe niestety nie dał mi możliwości wrzucenia jakichkolwiek nowych postów na bloga. Obiecuje ponadrabiać zaległości. Dziś tylko krótki post na temat nowych kolorów lakierów. Niebawem pokażę Wam moje wakacyjne nabytki, a tymczasem zostawiam Wam zdjęcia moich pazurków w dniu dzisiejszym. Bohaterami są L'Oreal Color Riche nr 828 Flashing Lilac, oraz PUPA Holographic nr 035. 




Oba lakiery bardzo fajnie się trzymają na moich paznokciach. L'Oreal to typowy dwuwarstwowiec, natomiast PUPA kryje perfekcyjnie już przy pierwszej warstwie. W obu kolorach jestem mega zakochana. Pojemności również bardzo mi odpowiadają, ponieważ będę miała możliwośc wykorzystać je do końca przed upływem terminu ważności. Nie sądzę natomiast aby szybko mi się znudziły. 

A co tam u Was? Zaglądam do Was na blogi podczas wyjazdu, teraz czas ponadrabiać zaległości w komentarzach. 







2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.