wtorek, 9 kwietnia 2013

Szampon borowinowy i 7 ziół z BingoSpa - recenzja

Przyszedł czas na ostatnią recenzję produktów z ostatniej współpracowej przesyłki od BingoSpa 

Szampon Borowinowy i 7 ziół



Opis ze strony producenta:

Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
  • z rozmarynu,
  • szałwii,
  • nasturcji,
  • łopianu,
  • cytryny,
  • sosn,
  • rukwii,
które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:
  • włosy oczyszczone i lekkie od nasady po końce, 
  • włosy pełne blasku i naturalnej świeżości,
  • włosy mocne i puszyste
Opakowanie:

Prosta, plastikowa butelka z metalową zakrętką i papierową naklejką z nazwą, składem itd. 

Konsystencja/zapach:

Szampon ma bardzo gęstą konsystencję. Taka jak żel lub nie do końca zastygła galaretka. Zapach śliczny, długo utrzymujący się na włosach. 



Skład:



Cena:

10 zł

Pojemność:

300 ml

Do kupienia:


Moja opinia:

Szampon w transporcie odrobinę się uszkodził i troszkę się wylał. Dokładnie to zakrętka została uszkodzona. Nie podoba mi się również papierowa naklejka która szybko ulega zniszczeniu. Myślę, że pojemnik powinien być zamykany na zatyczkę typu klik. Łatwiej byłoby używać.  Odkręcenie butelki pod prysznicem jest problemem. Również duży otwór butelki nie jest fajny, ponieważ łatwo dostaje się woda do butelki. Co do użytkowania. Oprócz wyżej wymienionych problemów szampon dodatkowo bardzo plątał mi włosy. Owszem bardzo dobrze oczyszczał, ale włosy miałam po nim bardzo splątane i trudne do uczesania. Bez odżywki nie było mowy aby je ujarzmić. Zapach owszem jest bardzo fajny i bardzo mi sie podobał. Jednak nie dla zapachu kupuję się szampony. Ja raczej do niego już nie wrócę. U mnie się nie sprawdził niestety. 


Fakt, że otrzymałam produkt nieodpłatnie nie ma wpływu na recenzję. 





4 komentarze:

  1. Opakowania Bingo dla tego typu produktów są koszmarne:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że szampon gęsty to woda tam wpadająca strasznie rozrzedza.

      Usuń
  2. U mnie również niestety nie spisał się ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były też opinie pozytywne na temat tego szamponu, ale z tego co wiem o wiele lepszy jest do włosów z tendencją do przetłuszczania.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.