sobota, 23 lutego 2013

TAG "o mnie"

Cześć kochani

Mam dziś mega ciężki dzień. Od samego rana bolała mnie głowa. Choć trudno nawet nazwać to bólem. Miałam wrażenie, że za moment głowa mi eksploduje. Wzięłam tabletkę, kompres zimny na czoło i do łóżka. Myślałam, że chociaż się odrobinę zdrzemnę, jednak nie było takiej możliwości. Już sama nie wiedziałam co mam zrobić. Do tego wszystkiego doszły zawroty głowy i mdłości.  Teraz jest już trochę lepiej jednak nadal kiepsko się czuje. Dziś nie będzie długiego posta. Znikam do łóżka, a Wam zostawiam filmik z tagiem "o mnie". 





2 komentarze:

  1. świetna szminka na tym filmiku :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kolor ściany :). Maroko jest cudne i bardzo mi się tam podobało. Każdy chyba w swoim życiu miał 'fazę' na techno :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.