poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Rodzina litów powiększona

Dziś moja rodzinka litów powiększyła się. Gdy zobaczyłam je na wystawie musiałam je kupić. Mimo, iż nigdy nie ciągnęło mnie do butów z ćwiekami, obok tych nie umiałam przejść obojętnie.


(źródło Allegro)


Małż się śmiał, bo powiedziałam, że mówią do mnie z wystawy :-) 

Także teraz mam półbuty w kolorze miętowym, botki w kolorze koralowym i czarnym, oraz chabrowe z ćwiekami. Obawiam się, że rodzinka się jeszcze powiększy. Tylko mój jeszcze o tym nie wie ;-)




7 komentarzy:

  1. ja sie mierze zeby pierwsze lity kupic, ale ciągle coś mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :D a jak z ceną ? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 159 zł Cena w miarę znośna.

      Usuń
    2. zgadza się :D ja to bym chętnie te czarne wzięła :p

      Usuń
  3. Matko! Nie wiem, co mam myśleć! OBŁĘDNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne. I obłędny ból, gdy przez przypadek się hukniesz takim kolcem :) Raz mi się to przydarzyło i mam nadzieję, że nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.