niedziela, 12 sierpnia 2012

Poznański sabat blogerek

Witajcie.

Powracam po miesiącu nieobecności. Bardzo Was przepraszam, ale wiele się działo w moim życiu przez ten czas. Niektóre z Was martwiły się o mnie. Dostałam trochę maili z pytaniem czy wszystko u mnie ok. Dziękuję za pomięć. 

Dziś odbył się poznański sabat blogerek. W samo południe w Cafe Weranda w Starym Browarze pojawiło się 20 wspaniałych blogerek.  Lista uczestniczek:

15. buffy249
oraz oczywiście ja :)


Niestety fotek nie będzie, bo mój aparat się zbuntował ostatnimi czasy. Ale można zdjęcia z sabatu obejrzeć u innych uczestniczek. 


Dziewczyny było mi bardzo miło Was poznać. Tyle nowych twarzy i tyle nowych ciekawych blogów. Przyznaje się bez bicia, że kilku z Was nie znałam :(
Towarzystwo przewspaniałe, rozmowy i śmiechy. Musimy to powtórzyć. Żałuję tylko, że nie porozmawiałam ze wszystkimi. Na kolejnym zlocie się poprawię.




3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.