poniedziałek, 11 czerwca 2012

DENKOwce czerwca + paczka z dogo

Jako, że dziś skończyłam żel pod prysznic postanowiłam Wam przedstawić denkowce czerwca. Niektóre produkty kupię ponownie, niektóre nie. A oto denkowce:


Kuracja parafinowa Maska na noc Bielenda
Regenerująca emulsja do ciała Neutrogena
Satynowy Jaśminowy żel pod prysznic THERME
Colgate Sensitive Pro-Relief
Tusz do rzęs Vollare
Lekki podkład "Idealny kolor" Avon
Pomadka Rimmel
Przeciwzmarszczkowy krem rewitalizujący na noc Avon
Transparentny puder matujący Inglot
Kredka do oczu Saturn Grey Avon

Dziś również odebrałam paczkę z Dogomanii z wylicytowanymi rzeczami. Miałam radochę jak dziecko z prezentem urodzinowym przy otwieraniu. 


Żel do kąpieli i pod prysznic na bazie wyciągu z owsa RHEALBA - A-DERMA
EXOMEGA Mleczko na bazie wyciągu z młodych pędów owsa Rhealba - A-DERMA
My Beauty Kit NUXE- Płyn micelarny + olejek + maseczka
Wygładzający eliksir przywracający blask CALENIC
Krem SPF 50+ AVENE

Są to oczywiście próbki, ale bedę mogła przetestować, aby później  ewentualnie zdecydować się na zakup pełnowartościowych produktów. Najbardziej jestem zadowolona z NUXE. Olejek ma cudowny zapach. Na 100% kupię go w wersji pełnowartościowej. 

I to wszystko. Jak Wam się podoba? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.