wtorek, 1 maja 2012

Dermika maseczka bionawilżająca

Kupiłam sobie ostatnio maseczkę. Pani w Douglasie doradziła mi Dermikę- maseczkę bionawilżającą. Stosował już ją ktoś z Was? Ja dziś pierwszy raz nakładam na noc i jutro zobaczę czy będą jakieś efekty. 



A oto co jest napisane z tyłu:

Kremowa maseczka bionawilżająca z algami na twarz, szyję i dekolt. Daje intensywny efekt pielęgnacyjny, nawilża, lekko natłuszcza i poprawia koloryt cery. Nadaje skórze jedwabistą gładkość i zdrowy, zadbany wygląd. Poprawia jędrność i elastyczność skóry. Działa łagodząco. 

Sposób użycia

Maseczkę należy nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, omijając okolice oczu, lekko wmasować. Można pozostawić ją do wchłonięcia na przykład na całą noc. Przed zaplanowanym wyjściem pozostałość maseczki usunąć za pomocą zwilżonego wacika mniej więcej po 10 minutach. 

Jak na razie mogę jedynie powiedzieć, że konsystencja lekkiego kremu, super się nakłada i cudownie pachnie. Oprócz  tego świecę się jak choinka. Moja twarz nie nadaje się do zdjęć, ale robię to dla Was.

Osoby wrażliwe proszone są o opuszczenie strony. Inaczej koszmary gwarantowane ;-)




Jakie macie plany na majówkę? Ja spędzam czas z połówkiem. 

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Przypadła mi do gustu.Dobrze nawilża i wygładza,a do tego tak cudownie pachnie,uwielbiam nakładać ją na twarz wieczorem i rozkoszować się jej relaksującym zapachem.Cudów nie robi,ale ze swego zadania wywiązuje się bardzo przyzwoicie.Ma przede wszystkim nawilżać i to też czyni.Rozjaśnienia skóry nie zauważyłam, może dlatego że u mnie nie ma już czego rozjaśniać( jak mawia moja mama wyglądam jak bielszy odcień bieli) Wydajna, starczy mi na parę aplikacji,co rekompensuje może to,że jest troszkę droższa od innych saszetkowych maseczek,aczkolwiek też nie rujnuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię tę maseczkę :) W ogóle Dermika ma sporo do wyboru tych saszetek i co jestem w drogerii, to na jakąś muszę się skusić :) Wczoraj użyłam maseczki ENERGIA i jestem pod wieeeeeeelkim wrażeniem, jak ładnie pobudziła moją cerę do życia :) Serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez lubię ich maseczki. Mam dość problematyczna skore wiec często wybieram oczyszczająca maseczkę perfekcja- efekt niesamowity- buzia oczyszczona, wygładzona polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasycenie to jedna z moich ulubionych maseczek, ponieważ mam suchą skóre wymaga ona dużo zabiegów nawilżających. Maseczka bardzo ładnie sie wchłania i odżywia skórę, od razu po zabiegu skóra jest wyraźnie w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.